walking in memphis!



waaalking in memphis! så jävla bra låt! det är jokiranta som öppnade mina ögon, eller snarare öron för den här dängan. så just nu taggar jag för kvällens eskapader. den stora frågan är såklart: vad ska man ha på sig? jag gillar det jag har nu men jag vet inte... det jag har nu känner jag mig som en wannabe rocken n rollbrud.jag får alltid klädångest. till exempel om linnen får mitt huvud att se mindre ut. gör det det? snälla ge mig ett ärligt svar.


kvällen igår hos nilssons vart lyckad! thaimaten i lindome vart riktigt god men slår fortfarande inte flodas. men den får ett stort plus för service. thailändaren bakom disken gjorde min dag. till exempel när tove inte kunde bestämma sig för vilken rätt hon ville ha:

tove: men vilken är godast då?

thai: svårt att säga, båda är lika goda fast på olika sätt. precis som ni två är snygga fast på olika sätt!


vi gillar sånt!

tove blev för övrigt en sexig silverblondin och efter att jag panikköpt färg inne på ica så är jag nu...ja vadå? det får ni se ikväll, alternativt måndag. vi pratade igenom en hel del och drack chailatte framåt småtimmarna och skrattade åt diverse fylleminnen. vem visste att jag kunde vara så ful i mun när jag druckit haha?? och att becca är så bra på att skapa oanade kontakter? men som sagt, what happens in vegas stays in vegas.


snart bär det av till staden igen. den här gången för att möta upp den blonda duon och julia, det ska bli till att fixa sig i ordning innan kvällen hos familjen rosvall. det ska bli roligt att träffa mina jm-babes, tollered får allt se upp ikväll!



nu ska det vara dans, dans, dans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0