taxi jokiranta, the tiger took my family



ja, snart kommer jokiranta puttrandes uppför mina helvetesbackar i sin bil. nu kanske man kan tro att dagen skall ägnas åt något kul som till exempel:


a) shoppa 

b) jokiranta ska spendera dagen här

c) spontan roadtrip



tyvärr har jag inte sån tur. istället blir jag hånad av septembersolen som svider i mina svenneblå irisar. vi ska jobba. min mage knyter sig av oro bara av tanken på detta. så jag försöker inte att tänka alls. vilket är svårt. de lever sina egna liv, de där tankarna.  och trots att jag försöker begrava dem så gott det går slår dom sig fria, för att riva och slita innuti. det känns som jag går mot min domedag. men jag försöker behålla Rätt Mental Inställning och tänka positivt. jag försöker verkligen.



så hur ska detta gå? det får ni veta efter en liten reklampaus!



regnmoln brukade jaga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0