party or business?







Party or business? Det är frågan.



Jag är helt oinspirerad. Vi lever i tider då det man måste  prioriteras framför det man vill. Tar det någonsin slut? Ska man leva hela sitt liv som en hamster i ett hjul? Bara knata på för att man måste någonstans, skitsamma vart vi hamnar bara vi kommer härifrån! Jag vet inte om jag kan leva med det. Det känns bättre att burn out instead of fade away...



Jag klarar inte av min årliga höstnedstämdhet. Att mörkret utanför fönstret är lika kompakt som det som finns inomhus. Nej, vad jag klagar. Egentligen är jag inte såhär. Bara kanske om måndagsnätterna när sömnen lockar, men inte är tillgänglig. Jag får lust att rita, men strecken vill inte bli något ikväll. Det kanske är lika bra det. Jag är oinspirerad men ändå vill jag göra något. Som när jag var liten och fick för mig att jag skulle göra min egna hatthängare (??). Den hamnade i brasan om jag inte minns fel, haha.


Nu ska tossingarna befrias från tandtroll och borstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0