jag är hos dig än



ja du finns alltid i mina tankar fast jag aldrig träffat dig. du är impregnerad i mina tankar. du hänger över min axel hela tiden. som ett spöke i ögonvrån. men det är inte mitt fel, eller ditt. det är bara hopplöst och jag kan inte förändra någonting. jag kan bara hoppas att en dag kommer då jag kommer att kunna leva med dig. men det är varken idag eller imorgon.



just nu är jag otroligt frustrerad. jag,tove och rebecca hade gjort det världens bästa test på facebook. det var det enda av sitt slag. " vem är du av anna, tove och rebecca i jm2" hette det. jag och becca gick hem i vår goda tro att vi sparat det. men någonstans måste det ha gått snett. det finns inte någonstans på facebooks  vidder. vad är det för jävla fel på allt? jag har totalt tappat tron på alla jäkla gudar som finns. de kan ramla ner från sina moln och känna hur det svider att ligga med ansiktet mot marken. asfalt är inte snällt mot någons hud, kan jag lova.


himmelen utanför mitt fönster har aldrig varit så grå.



och regnmoln jagar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0