för sakerna du aldrig gjorde




Jag och sofie kom på en sak under orienteringen idag. Det är värre att ångra saker man inte gjorde än dom sakerna man faktiskt gjorde. Det tål att tänka på ibland. vad jag vill komma med det här är oklart, jag tyckte bara att det vart smart. Dagen idag var bra, fast ett stort moln på himmelen var dubbla mattelektioner. BLÄ! Det borde vara en av de sju dödssynderna om något tycker jag. Jag kommer att behöva mycket slapp anna-tid för att neutralisera denna överdos av matematik. Fast det har jag inte riktigt tid med. Egentligen skulle jag ha börjat för en timma sedan att plugga på Lars tidningshäfte från helvetet men jag har bara slingrat mig. Läst alla bloggar jag kan komma på och liknande. Tittat på gamla bilder. Det senare gav mig en stor klump i magen. Fyfan vad hade man på sig egentligen?? Hur kunde mina föräldrar släppa ut mig ur huset? Hur kunde folk umgås med mig? Men nu är det dags att få tummen ur och börja plugga. Suck.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0