du hjälpte mig igenom dan



ja, det vill jag säga till jokiranta idag. du hjälpte mig igenom dagen. och beccisen gjorde också det, i tanken det vet jag! och håkan, för att så fort jag tänker på honom vill jag försöka lite mer. även om regnmolnen hänger så tunga och svarta ovanför. jag har nog alltid varit en sådan som gett upp, tyvärr. blir något för jobbigt så lägger jag av, för jag inte vill misslyckas. men jag vet inte. det kanske låter kliché. men det får man väl helt enkelt stå ut med ibland. nu försöker jag iallafall sluta ge upp.


att veta att det finns en bunt med personer som tror på en, att man kan klara vad som helst och vad du vill är bland det finaste som finns. även om den lilla gruppen som tror är så mycket mindre än de som inte gör det, så spelar det ingen roll. inte för mig iallafall. det räcker för mig med den där lilla, kanske minimala, bunten som tror på mig. det hjälper mig igenom dan. så puss på er.




just nu hoppas jag verkligen att jag har pengar på kontot! för jag är så shoppingsugen att jag tror jag dör snart. jag måste konsumera något, VAD SOM HELST! beroende? ohja.




så låt oss hålla tummarna för att studiebidraget har trillat in!

Kommentarer
Postat av: beccisen

Med dig vill jag jaga morgonen längs avenyer<3

2009-09-20 @ 20:29:48
URL: http://skalbec.blogg.se/
Postat av: beccisen

Med dig vill jag jaga morgonen längs avenyer<3

2009-09-20 @ 20:31:52
URL: http://skalbec.blogg.se/
Postat av: jokiranta daaa?

alla tummar hålls! =D

2009-09-20 @ 20:58:09
Postat av: alex

köp en lakritspuck, jag har hört att det är gott...

2009-09-20 @ 22:17:12
URL: http://metrobloggen.se/jesterday

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0