vi kan le, men bara i sekunder



vaniljyohurt framför idol i vardagsrummet som sett likadant ut de senaste 10 åren. är det inte sjukt, egentligen? här sitter jag, på samma ställe i soffan, tittar på samma program som alltid om hösten. bara vaniljyoghurten är inte densamma. och tur är väl det. jag har hört att yoghurt håller länge men man ska väl inte överdriva.


dagens bästa var ju förstås att testet jag, tove och becca gjorde fanns kvar och är nu tillgänglig för allmänheten på det som kallas ansiktsboken! så skynda, skynda spring till grannen och berätta. och gör testet. för vem är du egentligen? den roliga rebecca, tuffa tove eller jag då? och efter att du gjort detta kan du även underhålla dig med vilken-klass-tillhör-du-egentligen-testet! går du JM, natur, BF, ekonomi eller...estet?


dessa test är såklart utformade av kvalificerade proffs.



jag hade en vän med en bil och vi åkte långt bort

Kommentarer
Postat av: beccisen

Kan vi inte köpa massa vaniljyoghurt som snacks på fredag istället? HAHA svingott ju! pusspåraj<3 Tre-samtal snart? var längesedan nu!!!

2009-09-23 @ 21:34:32
URL: http://skalbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0