At Jokirantas


Hej bloggen! just nu är jag hemma hos den finska familjen på björnbärsvägen. jag sitter med några personer som betyder mycket för mig, kanske mer än vad var och en av dem förstår. Vi kan kalla dem finnen, sköldpaddan och porrstjärnan. de är fina tjejer som får mig att skratta tills magen gör ont och tårarna rinner. det är fint. kvällen har ägnats åt att göra klart ett hemligt projekt som har något med morgondagen att göra. ja, för just det -


HÅKAN ÄR IMORGON!!!



jag försöker hålla tillbaka förväntningarna så gott det går men de bubblar och kittlar i hela kroppen. att snart ska jag få se den bästa mannen på jorden, med de snyggaste kläderna och de finaste texterna och..... ja listan vill inte ta slut.


så imorgon vet ni ju vart ni hittar mig: i högen av människor med ett stort leende på läpparna och en god vän i varje arm. antagligen lite dimmig i blicken av både musiken och andra substanser. förhoppningsvis blir det inga minnesluckor den här gången! 


åh förresten, vi har ett vad på gång här vi partybrudar men av vad och vilka kan ni bara gissa, haha. nyfikna? ja om jag blir tillräckligt borta imorgon finns det en god chans att jag försäger mig. 



vi kanske ses på en spårvagn någonstans?

Kommentarer
Postat av: beccisen i ditt heart!

Imorgon kommer bli bäst! Med er tjejer är det verkligen dans,dans,dans! puss min underbara och goaste Anna<3

2009-09-17 @ 21:19:52
URL: http://skalbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0