är det sant det jag hört om dig?


jag är rörd till tårar av era fina kommentarer, vem visste att bloggvärlden kunde vara så varm? jag bloggar på för glatta livet!



Smeknamn: anni, pålsson, tyvärr finns det inte så många variationer på anna. jag är öppen för förslag!
Födelsedag: 3 maj
Bor: lerum, dvs freak-city
Arbete: mcdonalds


FAVORIT...

Färg: blå
Plats: håkankonsert
Drog: musik
Fordon: mina läckra ben och en blå monarkcykel
Film: the notebook, hipp hipp hora, ondskan, harry potter
Djur: nej
Affär: ZARA! och bianco
Serie: gossip girl
Café: sånt strunt har jag inte råd med
Skor: converse eller klackar, dock inte båda på samma gång så jävla fult


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: Ja, jag är en riktig pessimist
Skrika: aldrig
Sova: så ofta jag kan, älskar att sova
Drömma mardrömmar: ja ganska ofta
Försöka vara annorlunda: nej jag tycker inte man behöver försöka var det, räcker väl med att vara sig själv?
Klä dig i svart: ja det är stek
Hata folk: ja fast inte särskilt länge
Lita på folk: ja, fast det är jobbigt


NÄR...

Åt du senast: ett par timmar sedan, det bjöds på lax!
Läste du en bok senast: förra veckan
Var du på konsert senast: kulturkalaset
Köpte du något senast: igår, en vinflaska av mr tårta
Kysste du någon senast: i helgen? fast vem kommer jag inte ihåg....
Svor du senast: senast jag öppnade munnen
Sjöng du senast: hos tove
Klagade du senast: hos tove, he..he..he..
Är det sommar: imorgon, för då är det håkan

VEM...

Saknar du: becca, tove, sofie, paulina ja ni vet vilka ni är!
Rörde dig sist: becca
Kysste dig sist: ja det är ju det jag inte kommer ihåg?? hör av dig om du vet!
Gjorde dig riktigt glad senast: den blonda trion + paulina
Fick du sms från senast: jessica

HAR DU...

För många vänner: man kan aldrig ha för många
Tvångstankar: haha det är dom enda tankarna jag har
Någon annan psykisk sjukdom: än så länge verkar allt fungera som det ska
Färgat håret: många gånger!
Brutit några ben: nej, jag är stålkvinnan
Några piercings: öron
Egen dator: Ja, jag kallar honom edward
Gjort bort dig rejält: vill inte prata om det...
Bra självförtroende: jag jobbar på det
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: räknas smarterchild?
Dumpat någon: nej
Blivit dumpad: nej
Velat vara otrogen: nej


HUR....

Går du: som quasimodo
Fördriver du tiden: tvn är en trogen vän
Mycket pengar har du: just nu ca 7 kr på kontot
Tjänar du pengar: ja
Ofta diskar du: aldrig, diskmaskin?
Ofta städar du: när jag inte ser golvet på mitt rum längre
Ofta träffar du din familj: mamma varje dag men resten är inte hemma så mycket
Mycket äter du: mycket, mat är livets goda!


ÄR DU..

Förstående: ja
Osäker: ibland
Blyg: inte så farligt som folk verkar tro haha
Smart: asså jag är nog dumt smart
Sentimental: väldigt, jag gråter väldigt lätt
Pratglad: ja!



Kommentarer
Postat av: pauwhl

SES IKVÄLL HONEY! <3

2009-09-18 @ 12:56:18
URL: http://skyskrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0