Äntligen här! Äntligen här! Vart är vi?





Hittade dessa skor i garderoben, det är farmors gammla pjucks. Är de något att ha? Jag är lite rädd att de kanske är för ridstövleaktiga. Men de är mysiga med ludd innuti. Och ludd är väldigt, väldigt viktigt. Så ska de få stanna eller blir det ut på gatan med dom?





Humöret idag vart på topp och problemen valde att ta ledigt från mig idag. Kanske vart det solen som jagade dom på flykten. Men på det stora hela känner jag mig glad och redo att ge revansch. Slå underifrån så att säga som Tove påstår att jag är bra på haha. Jag vet inte, just nu är jag glad att bara få flyta med. Låta strömmarna ta mig vart dom vill. Man ska ta vara på stunder som dessa, för gudarna ska veta att jag lärt mig att de inte varar länge. Men just nu är allt som spelar någon roll, egentligen. 


Jag och Tovelito är supertaggade för Lars prov! Det kommer bli en rysk roulett men vi ska klara det. Vi går all in med livet som insats och det är MVG som gäller!



Kommentarer
Postat av: alex

sv: så säger du bara för att du tänder på honom...! tror förresten inte du ska ha dom där skorna, lite för snygga för dig

2009-09-29 @ 21:28:49
URL: http://metrobloggen.se/jesterday
Postat av: Vemär du vem är jag?

Grr.. sexy bitch

2009-09-29 @ 21:44:04
Postat av: j...o...k...vem kan det vara?

det var ju inget fel alls på dom! simpla. svarta. jag säger go. det är ju för fan ludd i dem! deet avgör! +puss

2009-09-30 @ 16:36:36
Postat av: amalia

ha kvar dem, helt klart!

2009-10-01 @ 21:48:24
URL: http://sundrenched.blogg.se/
Postat av: antonia

jättesnygga skor! :)



<3

2009-10-03 @ 00:04:02
URL: http://antoniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0