varför bor vi i fucking-jävla-kuk-Åmål?

Okej dåligt med blogg! men jag har haft så roligt så jag har inte haft tid eller ork att skriva när jag väl kunnat stanna upp, pusta ut och reflektera. Jag älskar lov. Då finns det en mening att vara fri. Att dansa ut i natten och dra till den stora stan för att äta naturella hamburgare och sedan stuka fötterna i de nya skorna! Att äta massa naturella hamburgare! Att behöva åka till akuten på en lördag! Att göra roliga listor med sina bäääääästa vänner! Att se fucking Åmål och skratta bland soffkuddarna! Att prata långt in på nätterna! Att fika i Slottskogen! Att shoppa upp allt till sista öret! Kolla Gossip Girl! Att smida planer i i köket över kladdkaka och tända ljus.

Oj, vad löjligt och hurtigt det där blev men jag är glad och det ska man ta vara på.


Sen är det massa som jag har glömt men det här är lite av det jag gjort de senaste timmarna. Jag har skrattat mycket och glömt en hel del av det dåliga som skolan har med sig. Men en del skit kan inte ens lovet tvätta bort. Varför vissa människor helt enkelt  vägrar se en i ögonen och säga vart problemet är. Men det är väl så, något med mig får det visst att svida på näthinnan. Inte för jag förstår vad. Men det är erat problem. Jag har inte förändrats, ni kanske helt inte kände mig. Jag tycker ni är patetiska hela bunten.



Oj får man verkligen säga sådär? Men om det är sant då?




Nu ska jag se vilken färg mitt hår har! Jag hoppas på något fint och INTE mcdonaldsost!

Kommentarer
Postat av: beccisen in your heart

Hjärtat

2009-10-28 @ 12:25:33
URL: http://skalbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0