skriet från redaktionen



Japp, här sitter man helt ensam i en öde redaktion.Funderar på att göra en "reddan" statusuppdatering. Men nah. En annan gång kanske.  Det känns inte naturligt längre. Snart ska jag pallra mig iväg till donken för att slava i kassalinjen. Förhoppningsvis går det bra. Men riktigt jobbigt är det att jag slutar kl 9, hur ska det gå med mitt matteplugg? Det kommer antagligen inte gå alls. För vad är bäst, sitta uppe hela natten och plugga eller att få sig en god natts sömn? Hur löser man den ekvationen? Just nu lutar jag åt sömn-hållet. Matten får helt enkelt gå i stöpet. Det är som en naturkraft, ostoppbar. Ett faktum. För vem är jag att förändra naturens gång?


Jag är sjukt partysugen och tycker verkligen att det ska bli något på fredag. Jag vet att sofie står bakom mig i denna fråga, så kom igen nu. Var lite bättre än nordkoreanerna och bjud in mig i ert hem för lite rumpskakningar och bubbel i glasen!



Har du aldrig sett en praktikant förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0