ska vi leva?



Sömnen vägrar infinna sig, men fina vänner finns iallafall. Som man kan ringa när huset är öde och ingen finns att nå. Jag fick ett litet nervsammanbrott av stumheten mellan väggarna där ett tag. Finns det något värre än ångest en söndagsmorgon när alkoholdimmorna fortfarande ligger täta? Men jag ringde beccisen och hennes röst i luren jagade demonerna på flykten. Tack för det<3

Just nu sitter jag under täcken och filtar och tittar på idol och har det ganska bra. Ska kanske pallra mig ner till köket för att äta något och ta en sån där fin tablett som tar bort huvudvärken. Jag har fortfarande på mig partykläderna och sminket från igårkväll så man ser inte ut som en midsommarnattsdröm direkt, haha.



Nu måste jag ta mig ner till köket. Fiiiiifaaaaaan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min röst är lika sammetslen som din hy:)

2009-10-11 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0