Känn ingen sorg för mig, Lerum



Strax är det iväg till jobbet med jokiranta. Vi får väl se vad för strapatser som väntar oss bakom kassalinjen idag. Förhoppningsvis kommer jag hem med självkänslan någorlunda i behåll. Men jag har bestämt mig för att hålla modet uppe och inte låta något förändra mitt bra humör! Imorgon är det orienteringsdag, YES! Vem gillar inte att springa runt i storm, ensam i en öde skog med ingen jäkla aning om vart man ska? Ja, jag gillar det inte iallafall. Jag har bara ett mål för imorgon och det är att återvända hem innan solen gått ner. Om jag hittar en kontroll eller två så är det plus i kanten, men inget livsnödvändigt.


Nä, nu får jag börja klä på mig. Kyss och smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0