Jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu



Hej och hå på böljan den blå. Alla riktiga bloggar behöver ju en catchy öppningsfras, eller hur? Just nu sover beccisen på en maddrass i mitt rum men jag sitter vaken. Ensam och en smula hungrig. Gårdagskvällen var en topnotch blandning av gräddhyllan från både JM och estet. Det bjöds på chokladfondue och ekologiskt odlade grönsaker i mitt avlånga kök. Mer sånt! Tillsammans stylade jag och Tove Mathilda och Josefin till riktiga JM-babes. Det vart kavajer, nitar, sjalar och röda läppstift i massor. Haha sedan ville estetbrudarna att vi skulle pröva på deras grejer vilka var:

a) inte shoppa på ett år

b) inte titta sig i spegeln innan man går till skolan



Vi kan väl säga att vi tackade vänligt, men bestämt nej. Men ändå, dom gör sånt. Jag vet inte om jag ska beundra det eller bara skratta åt ur olika man är? Haha jag hade mått psykist dåligt av att inte shoppa en endaste liten grej på ett helt år! Hemskt, men sant. Materialist, javisst.

Jag Tove och Rebecca gjorde planscher med mål för hur den närmsta tiden ska se ut, väldigt hemliga mål. Min ska upp på väggen så jag kan se den varje dag och inspireras, haha!

Sedan när alla flickorna gått hem satt jag och Beccisen ensamma kvar och pratade om ditt och datt innan vi somnade framför Hipp Hipp Hora. Hon är fin den tjejen, Becca alltså, inte horan!


puss


Kommentarer
Postat av: tove

vaaaaaaaa? hur kan du gilla bec mer än horan???



(<3)

2009-10-03 @ 19:37:13
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0