Jag sitter ensam i parken




Ur betong steg en ros.


Den här helgen har spenderats med mina allra finaste tjejer. Det har lagats mat, lekt choklad och smslekar och tittats på en herrans massa gossip girl. Sittandes i soffan med chokladbollssmet inom räckhåll. Så på hela taget en mycket fin helg. Det är så svårt att berätta allt som varit bra såhär i efterhand, det rinner en ur fingrarna. Vad gjorde vi mer? Jo vi spådde varandra haha oj, min man blev en otippad en! vad ska man säga, gammla flammor är svåra att bli av med? fast jag skulle ju tydligen ändå lämna honom vid altaret så jag antar att det är okej. man får inte vara för petig. 


Igår morse satt jag tove och beccisen och pratade om framtiden i mitt kök. det var fint och vi kom på en massa lysande idéer. Vi ska inte bara till sankt anton utan även till london, new york, aya napa och diverse festivaler. det kommer bli amaaaazing. och ni som står och petar er i näsan och tänker att det aldrig kommer att hända kan ju bara ta er i brasan. man kan det man vill. man kommer dit man vill om man är beredd att jobba tillräckligt hårt. 


På tal om jobb. idag jobbade jag 12-19. det är sju timmar. det är en lång lång tid. men jag klarade det. jag är så stolt över mig själv. alla nätter jag inte kunnat sova och skrikit i kudden för att jag bara tänkt på allt som kan gå fel, fel fel. så onödigt.  så dum man är, som oroar sig. man ska ta det på volley, att man aldrig lär sig?  att jag aldrig lär mig. men jag är väl bara den jag är. tyvärr.


kommande veckan är inte ens kul. så jag väljer att inte skriva om den nu. men det kommer nog trilla in ett inlägg med all klagan inom kort. jag längtar redan?



bakgator, jag mötte dig på bakgator




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0