Jag såg inget mer igen



Äntligen kommer jag in på blogg.se, den har vägrat att sammarbeta med mig på det senaste. Jag funderar på att bryta kontakten helt. Just nu sitter jag i min rutiga ralph-lauren pyjamas (ja, jag behövde säga det. Jag har inte mycket märkesgrejor.) och myser. Funderar på att krypa ner under ett berg av täcken och bara glida bort, bort. För imorgon har jag nyhetsjournalistikprov vilket omfattar en hel fucking bibel som esko gett oss att plugga på. Jag började läsa idag, i princip. När jag och tove pluggade så blev det mest gossip girl och chokladsmet. Vi bestämde oss att vi redan kunde det där tramset och satte på ett avsnitt. Och sen ett till. Och ännu ett. Och sen vart det liksom kört för då vart klockan mycket, och ja. Det var inte vårt fel. Det vart faktiskt en olyckshändelse. Säriouslejy.

Men det är viktigt det med tror jag. Att skita i saker ibland. Att ta lite tid för sig själv, som det skulle stå i en tidning för 50+-tanter.


Idag hade jag mitt tal, vilket gick helt okej. Jag blev nöjd och jag kände att jag hade gjort mitt bästa. Faktiskt så vart det riktigt kul att stå där och mala på. Vifta med talkorten. Det är ganska stort för mig som allltid hatat att prata inför folk. Alltid stakat sig på orden. Alltid blivit knallröd i ansiktet och fått tårar i ögonen. Så det kändes faktiskt riktigt jäääävla bra att liksom känna sig nöjd efteråt. Så den här dagen får en liten guldstjärna i kanten faktiskt. Men bäst vart nog beccas kommentar efteråt:

- Asså anna, du var fantastisk. Fantastisk!



ju gåtta löv thatt chick! Hennes tal är helt fucking genialiskt, som en fin köttbit från stadens slakteri (ohja internt!)




Nä nu ska jag burra ihop mig i min mjuka säng och drömma fina drömmar. Imorgon väntar jobb. Katastrof?




Dimmiga dar, det där vart fina dar.....

Kommentarer
Postat av: Lindome

JAA du var grym hjärtat! Tur att jag ICKE hade mitt tal idag... hehehe<3<3<3<3

2009-10-19 @ 21:40:28
URL: http://skalbec.blogg.se/
Postat av: Anonym

<333333333333

2009-10-20 @ 10:35:09
Postat av: tollered

du var mucho bra på talet :) och den blair-iga outfiten var (Y)x2+3

2009-10-20 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0