Jag är tom, är du tom?


Dåligt med bloggning här på det senaste. Igår var 3 mycket speciella brudar här och förgyllde det pålssonska hemmet med sin närvaro. Det bjöds på pizza, kladdkaka, tal, godis, matlagningsproggram, massage och massa prat. Vilka sjuka ämnen man kan komma in på ibland, men det är inte så svårt när man har en prat-fia som tove med sig. Eller en vass rebecca. Eller en busunge som sofie. Kul vart det iallfall. Jag vill tacka min syster som bestämde sig för att lämna huset i mina händer för en kväll. Det står kvar här på kullen, tro det eller ej.


Kvällen har spenderats genom att plugga till massageprovet. Till massageprovet som jag fick veta idag att vi skall ha imorgon. Det är fan inte kul att sitta där vi köksbordet med ett häfte som väger ton och klockan som bara tickar, tickar. Inget sätter sig. Inte ens första meningen. Man går och tar ett glas vatten. Sen tänker man att man kan ju faktiskt inte plugga utan att ha ätit ordentligt först? Och sen kommer ju det där programet på TV och det får man ju inte missa. Och sen sitter man här. Och man kan inte ett skit av det som man ska kunna. Men man orkar faktiskt inte bry sig. Så provet imorgon kommer väl att gå sådär, va? Men jag är inte bitter. Faktiskt.


Så istället för att tänka på provet imorgon fokuserar jag på att jag ska till stan imorgon med tove och kanske några andra? Följ med vetja? Det kommer antagligen bli en hel del mössprovande och skoklämmande men det gillar vi ju? Problemet är ju bara cashen. Men mamma lämnade 500 pix till mat på köksön innan dom åkte och det har vi inte använt. Det märks för det finns inte någonting att äta hemma! Läget är kritiskt.  Min middag blev liksom hönekaka utan smör och ett halvt glas juice. Så jag funderar på om inte den där 500-lappen ska följa med mig till stan imorgon. Jag kanske kan köpa lite toast när jag ändå är på G. Det hade varit mumsigt.




Kanske kommer bilder från igår senare? Varför blir allting till en fråga? Kanske för att man vill ha ett svar?




Jag tänker alltid på dig i April

Kommentarer
Postat av: tove

hahahaha BUSANNA! ... DO it! men köp något fint till din syster också så hon inte blir ledsen hihi! =) <3

2009-10-15 @ 21:06:51
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

OCH bjud mej på toast! ska vi sussa imorgon? <3 pöss TOVÄ!

2009-10-15 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0