För du kan inte se hur sjuk jag är


Hej och hå, klockan är två!
Och jag sitter fortfarande i pyjamas med mitt milt sagt ljusa hår i en lilla my-bulle på huvudet. Ja, för mitt hår blev väldigt ljust. Det är så man blir bländad. Jag vet inte om jag tycker det är fult eller fint. Mest lutar jag åt fult. Men det är inte så mycket att göra åt nu så det får vara som det är. Idag har jag ätit hönekaks-pizza och läst klart deckaren som pappa gav mig. Den var riktigt bra faktiskt trots att den utspelade sig i Kiruna och Finlands-trakten. Kanske något för Alex och Tove? Fast kan finnar läsa?








Nä men jag började gråta iallafall, för det vart så sorgligt. 


Ikväll är det partaj som gäller! Hos Michelle närmare bestämt och det ska bli kul att skaka rumpa ikväll. Skönt att inte behöva tänka på jobb dagen efter heller. Nepp, jag lever för ikväll.



Nu måste jag städa rummet för jag får panikångest av alla damråttor. Dom pratar om mig när jag vänder ryggen till. 









Kommentarer
Postat av: jenny

finis bild! :*

2009-11-02 @ 15:33:54
URL: http://jennyander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0