is love a lie?



Dagen har spenderats hemma, framför the city med toast som enda sällskap. Det vart fint. Ensamhet kan vara bra när man väljer den själv. Annars är den inte så bra. Men idag kom vi överens och vi ignorerade inte bara varandra som vanligt. Annars så brukade jag göra det jag brukar göra när jag är sjuk. Det vill säga sätta på musik på högsta volym och sjunga med så fint (falskt) jag kan. Kanske inte så bra för min onda hals men det var bra för själen. Det är ett recept jag rekommenderar alla mot allmän hängighet.Skolans sjuktelefon är för övrigt ett fiasko, jag vet inte hur många gånger jag ringde men det tutade bara upptaget. Imorgon blir det GP med klassen och det är jag faktiskt lite pepp på. Om inte annat för att det brukar finnas gratis pennor!


Dagens dåliga saker är att beccisen och tåve inte kommer förbi på sleepover. Min syster är grining är väl allt man kan säga. Morr. Men det blir på onsdag istället och då ska vi frossa i creme de la edgar.



.





Snart blir det tresamtal med dem bästa! Jag har ett scoooop som vi brukar säga, eller ni vet om det men jag måste få prata ut om det haha. Sen ska Tovelito berätta in i minsta detalj hur det gick för henne på sin audition!


tjosantrosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0