I'm not your toy




jag fullkomligt knarkar la roux. hennes låtar får mig att vilja springa fyra varv runt jorden och sedan stanna upp för att vara sådär fullkomlig man känner sig efter en sådan resa. idag har inte mycket gjorts förutom att jobba vilket gick helt okej. jag vågar inte säga att det gick bra för att det är kanske att ta i? eller jag tyckte ju att det gick bra. men det kanske inte någon annan gjorde haha. men strunt samma. ont i benen har jag iallafall av allt spring. det var helt underbart att få sjunka ner i soffan med ett kex i ena handen och dosan i den andra. ja, och för ni som är outbildade inom svenska språket så betyder dosan fjärrkontroll. så himla logiskt men det är aldrig någon som fattar. det är så man får eksem.

iallafall rapporten över kvällens gossip girl är följande: ommyfuckinggodvadbra. hallå liksom både tyra banks och hilary duff var med! och sereneas grå klänning med typ stenar på vart ju så jävla snygg. gossip girl är all motovation jag behöver för att vilja något med mitt liv. att få ett bra jobb och tjäna massa pengar och ha min penthousevåning på manhattan. ja, drömma ska man ju faktiskt. 


dream as you are going to live forever and live as you are going to die tomorrow.



episka ord som yttrades av ingen annan än min favorit james dean. nä nu ska jag pick up the phone och ringa trollet och pensionärsmörderskan.


this isn't another "girl meets boy"?



lyssna för i helvete.

Kommentarer
Postat av: tovis

haha jag ska om tre seeeeeeeekundos <3 Lyssna alltså =)

2009-11-09 @ 17:51:43
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: the one you wish you were...

myyyyyycket möjligt!!!!! då får jag nog en harmonikatruddilutt på köpet. musikunderhållning i VÄRLDSKLASS!

2009-11-12 @ 17:09:21
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: linnéa tha lasch

håller fullkomligt med angående "sereneas grå klänning med typ stenar på" och från en som sett säsongsavslutningen : det blir bara bättre! <3

2009-12-11 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0