bulletproof



Nej nu har jag varit dålig på att blogga. Igen. Hur ska jag kunna bli en berömd bloggerska som tjänar 50 000 kr i månaden om jag fortsätter såhär? Skämt åsido. Jag vill inte bli känd för en blogg. Nä. Ska jag bli känd ska det vara för någor spektakulärt som till och med får stjärnorna själva att vrida huvudet en extra gång när jag går förbi. Men ett steg i taget. Först måste jag bli något alls. För jag har haft lite av en identitetskris de senaste dagarna. Jag har varken vetat ut eller in. Jag kan erkänna att det har spenderats ett antal timmar stirrandes upp i takets oändlighet. Tills ögonen blivit torra och irriterande och jag måste sluta ögonlocken för en bråkdels sekund. Sen har det börjat om igen.

Men nu är det slut och jag känner mig  säker igen. Skorna jag vandrar i ekar av mina fotsteg igen istället för någon annans. 

cause this time I will be bulletproof.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0