091124



Okej, jag har väl gett upp en smula. Kastat in handduken. Vilket det verkar fler som gör när det gäller bloggandet? Men jag känner att jag har mer än bara gett upp hoppet om dagliga uppdateringar, roliga inlägg och bilder bilder bilder. Den senaste veckan har jag sovit 10 timmar varje natt vilket har varit otroligt skönt men en smula oroande. Vad är det för mening när man ändå aldrig orkar ta sig upp ur sängen? Nä det där lät lite väl illa. men alltså hela känslan av att se ut genom fönstret, se att det spöregnar och ja just det ja:

man måste gå till skolan för ens överhälsosamma mamma har bestämt sig för att dra till gymmet innan solen går upp. eller ja innan den går upp bakom molnen då. lerum verkar ju vara den plats på jorden som den har glömt.









nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0